Acasă Util Cum Te Poate Ajuta SEO În Procesul De Promovare Online Al Afacerii...

Cum Te Poate Ajuta SEO În Procesul De Promovare Online Al Afacerii tale ?

Daca ești propietar de afacere, cu siguranță te-ai gândit cel puțin o dată că ar trebui să îți îndrepți atenția către marketing și promovare online. Secretul succesului oricărei afaceri în mediul online este reprezentat de o strategie de marketing online dezvoltată corect și constant pe 3 direcții: Social Media, Google Ads și SEO(optimizarea pentru motoarele de căutare).

În cele ce urmează, vei regăsi informații care să te ajute să reflectezi asupra beneficiilor care se pot obține, investind în servicii de optimizare SEO pentru promovarea online a afacerii tale.

SEO îți poate aduce mai mulți clienți

Acesta este principalul motiv pentru care suntem contactați ca și agenție de marketing digital. Afacerile își doresc ca din ce în ce mai mulți clienți potențiali să le viziteze website-ul, iar SEO este de departe cea mai bună modalitate de a obtine acest lucru.

Desigur și celelalte 2 metode Social Media și Google Ads sunt metode excelente de a aduce potențialii clienți în contact cu afacerea, dar majoritatea experților în promovare online sunt de acord că SEO este cea mai buna metodă de a obține trafic pentru un site web.

Motivul?

SEO îți poate oferi cea mai mare autoritate pentru afacerea ta, pe domeniul în care îți desfășori activitatea

Ori de câte ori oamenii au întrebări în zilele noastre, se îndreaptă direct către Google pentru a găsi răspunsuri. Nu primesc întotdeauna răspunsul corect, dar ei au încredere în el. Atât de multă încredere încât unii nici nu mai au nevoie de medic în a se trata, de exemplu.

Și pentru că oamenii sunt atât de obișnuiți să aibă încredere în Google, dacă afacerea ta se clasează pe prima pagină, vei avea o autoritate percepută ridicată în sectorul de activitate respectiv – ceea ce înseamnă că oamenii vor avea încredere în mod natural în afacerea ta, pentru că ai apărut atunci când au făcut o căutare.

Efectele SEO cresc în timp

Cel mai benefic aspect în ceea ce privește SEO, comparativ cu investiția în reclamele plătite pe Google sau Facebook, este că un specialist SEO va putea face ca traficul către site-ul web să crească în timp, ceea ce un manager de reclamă plătită nu va putea obține, decât prin majorarea bugetului de reclamă alocat.

SEO este astfel cea mai de viitor investiție în ceea ce privește promovarea online, deoarece te poți opri după 6 luni și poți culege în continuare roadele investiției efectuate.

Desigur, marea majoritate a companiilor ce investesc în promovare SEO, o fac pentru perioade mult mai mari decât 6 luni, ce se întind pe ani de zile, dar dacă ar decide să se oprească după 6 luni, perioada minimă pentru ca optimizarea SEO să înceapă să producă efecte, numărul potențialilor clienți pentru afacerea respectivă nu s-ar opri imediat, așa cum este cazul în alte forme de promovare online.

Nu îți dorești să plătești de fiecare dată când potențialii clienți dau click pe reclama ta plătită

Odată cu trecerea timpului, pe măsură ce te vei poziționa pe prima pagină în Google, pe tot mai multe cuvinte cheie căutate de catre potențialii tăi clienți, nu va mai fi nevoie să investești în fiecare click primit de către site-ul tău.

Traficul către site-ul tău va înregistra creșteri de la utilizatori, care caută specific produsele sau serviciile tale. Astfel, datorită acestui trafic relevant și în creștere continuă, afacerea ta va avea mai multe conversii și implicit o profitabilitate crescută.

Dezavantajele SEO

Desigur, atunci când vorbim despre SEO ca și metodă de promovare online, putem să discutăm și despre dezavantajele acestuia.

Există 3 dezavantaje discutate în mod obișnuit, pe care trebuie să le iei în considerare atunci când vrei să îți dai seama dacă SEO este sau nu potrivit pentru afacerea ta.

Primul dezavantaj?

SEO este dificil de realizat

Optimizarea SEO este un proces continuu de planificare, de optimizare în interiorul site-ului cât și în exteriorul site-ului și de monitorizare a rezultatelor. Rezultatele nu apar de azi pe mâine, iar în functie de buget, efort și eficacitate, poate dura între 2 și 6 luni până când vei vedea creșteri semnificative din SEO.

Cresterea de după, însă, va fi una exponențială. Motivul este simplu: aproximativ 70% din cei care caută pe Google nu trec de prima pagină. În primele luni vei vedea de obicei o creștere lentă în trafic, urmata apoi de un ,,boom’’(crestere exponențială) când site-ul tău va urca în prima pagină pe cuvintele cheie targetate.

Pentru a vedea rezultate consistente pe termen lung, trebuie să fii conștient că, strategia de promovare SEO este un proces continuu de îmbunătățire a celor peste 200 de factori de clasificare a site-urilor, luați în considerare de Google.

Din acest motiv, SEO este dificil și trebuie să fie realizat de un profesionist.

Care este al doilea dezavantaj…

SEO necesită investiții de timp și bani

Costurile medii ale abonamentelor SEO lunare variază între aproximativ 400 și 2000 de euro în România.

Și dacă nu ești interesat să investești ani de zile studiind SEO, nu ai cum să concurezi în efectuarea lui, cu o agenție SEO profesionistă. Pentru că acestea au ani de experiență și investesc foarte mulți bani pentru a efectua teste SEO pentru a vedea ce influențează cu adevărat clasamentele Google și pentru a plăti instrumente SEO care sa le ajute să găsească cuvinte cheie și să le optimizeze pe webite-ul tău.

SEO durează prea mult timp

Ultimul dezavantaj pe care SEO îl are aparent este că are nevoie de timp pentru a începe să producă efecte.

Într-adevăr, spre deosebire de promovarea plătită, este nevoie de timp pentru ca site-ul tău să înceapă să fie bine poziționat în rezultatele căutărilor Google pe nișa de afaceri dorită. Daca ne gândim un pic, disperarea de a avea clienti imediat, nici nu e un semnal prea bun în ceea ce privește soliditatea afacerii tale.

Dar dacă ești interesat să investești în viitorul afacerii tale, SEO este răspunsul, pentru că este metoda de promovare online care face ca asteptarea să merite.

Mai mult chiar, implementările SEO tehnice și de conținut asupra site-ului tău, vor duce în timp îmbunătățirea experienței utilizatorilor si a procesului de navigare a acestora, la creșterea autorității și relevanței site-ului pe nișa/domeniul lui de activitate și chiar la îmbunătătirea scorului de calitate a anunțurilor plătite din Google Ads și prin urmare la o rată de conversie mai mare a reclamei plătite.

Vrei să investești în promovare SEO pentru afacerea ta?

Dacă ești interesat să ai un parteneriat cu o agenție SEO ce poate obține rezultate reale pentru afacerea ta, asigură-te ca iei în considerare Imagine Plus – agenția de marketing digital, ce te sprijină în creșterea afacerii tale online.

Sună-ne cât mai repede pe unul din numerele de telefon 0764.21.82.32 sau 0760.30.24.24, pentru a stabili o primă întâlnire cu tine și/sau echipa ta, în care să ne cunoaștem, să înțelegem particularitățile afacerii pe care o dezvolți și să aflăm ce obiective ai!

Te-ar putea interesa și

Cand este nevoie sa apelam la un cabinet avocatura?

Un cabinet de avocatura din Bucuresti poate fi o alegere excelenta pentru persoanele care au nevoie de asistenta legala de calitate. Acestea...

Cum să devii o persoană matinală și energică

Câteva mici schimbări în mentalitatea și rutina ta te pot ajuta să te bucuri de tot ce are de oferit dimineața. Iată...

Conformitatea GDPR intr-o procedura de avertizare de integritate (Whistleblowing)

Principiul responsabilitatii înseamnă că o oragnizatie trebuie să își respecte obligațiile de protecție a datelor personale și să poată demonstra că o...

Cum se cumpără și înregistrează un domeniu web?

Fie vrei să îți creezi un blog personal, un site de prezentare sau o platformă e-commerce, prima etapă este cea a cumpărării...

De ce ai nevoie de vitamine și minerale și care sunt principalele produse pe care trebuie să le încerci pentru a avea un echilibru...

Organismul tău are nevoie de o multitudine de soluții pentru a putea avea un echilibru perfect de funcționare. Poți să utilizezi multiple...