AcasăAutoEconomica.net - Marca Dacia, tot mai importantă în bilanțul grupului Renault

Economica.net – Marca Dacia, tot mai importantă în bilanțul grupului Renault


Bilanțul financiar al grupului Renault pentru primul trimestru arată că cifra de afaceri a scăzut cu 2,7% până la 9,7 miliarde de euro.
Acest recul vine pe fondul problemelor grupului francez cu subsidiara din Rusia și în momentul în care compania se afla în plin proces de redresare conform planului Renaulution.
Conform datelor din raportul Renault, grupul a comercializat în primul trimestru al acestui an 552.000 de vehicule, în scădere cu 17,1% față de cele 665.246 de unități vândute în perioada similară din 2021.
Reculul vânzărilor este influențat puternic de scăderea vânzărilor mărcii Lada cu 33,1%, de la 90.649 unități în 2021 până la 60.608 în…

economica.net

Te-ar putea interesa și