Acasă Afaceri Farmec investește jumătate de milion de euro în relansarea brandului cu același...

Farmec investește jumătate de milion de euro în relansarea brandului cu același nume

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit 500.000 de euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume și estimează că în următorii ani vânzările din exporturi vor însuma 20% din total vânzări.
În ciuda exploziei prețurilor la materiile prime, care s-au majorat și cu până la 40%, compania clujeană își continuă planul de investiții cu relansarea brandului Farmec.  
Potrivit reprezentanților companiei, investiția în relansarea acestuia se ridică la jumătate de milion de euro și este alocată procesului de cercetare, design și zonei de comunicare. Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei…

forbes.ro

Te-ar putea interesa și

Economia Germaniei va pierde peste 260 mld. euro până în 2030, din cauza războiului

Economia Germaniei va pierde peste 260 de miliarde de euro din valoarea adăugată generată până în 2030 din cauza războiului din Ucraina...

A intrat în vigoare planul Uniunii Europene de reducere voluntară a consumului de gaze

Planul Uniunii Europene de reducere voluntară a consumului de gaze intră în vigoare astăzi, fără a fi obligatoriu pentru statele membre. Planul...

Ministerul Transporturilor va cheltui înainte de termen toți banii prin POIM

Ministerul Transporturilor va cheltui, până la jumătatea anului viitor, toate fondurile europene alocate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, cu 6-7...

Seceta a afectat 231.704 hectare în 28 de județe

Suprafaţa afectată de secetă a crescut vineri la 231.704 hectare în 28 de judeţe, de la 214.870 hectare (ha) în 25 de...

Piața muncii din SUA a crescut în iulie, cu peste 500.000 de locuri de muncă create

Numărul locurilor de muncă create de angajatorii americani în luna iulie a fost de peste 500.000 în luna iulie, iar rata șomajului...