Acasă Afaceri Topul agențiilor de media din România – anul 2021 (actualizat)

Topul agențiilor de media din România – anul 2021 (actualizat)

Afacerile principalelor agenții de media au crescut în cursul anului 2021, o dovadă că, după șocul din 2020, suportat onorabil, consumul de publicitate și-a revenit la cote normale, în ciuda inflației publicității din piața de televiziune.
UPDATE 1 – A fost introdusă în top agenția Carat România cu o cifră de afaceri de 21.415.493 euro și un profit net de 133.064 euro.
UPDATE 2 – Agenția Dentsu România a fost inclusă în top, cu afaceri de 20.088.959 euro și un profit net de 748.929 euro.
(textul inițial)
Bilanțurile financiare ale agențiilor de media din 2021, recent apărute la Ministerul Finanțelor, în care afacerile au crescut în majoritate cu…

forbes.ro

Te-ar putea interesa și

Economia Germaniei va pierde peste 260 mld. euro până în 2030, din cauza războiului

Economia Germaniei va pierde peste 260 de miliarde de euro din valoarea adăugată generată până în 2030 din cauza războiului din Ucraina...

A intrat în vigoare planul Uniunii Europene de reducere voluntară a consumului de gaze

Planul Uniunii Europene de reducere voluntară a consumului de gaze intră în vigoare astăzi, fără a fi obligatoriu pentru statele membre. Planul...

Ministerul Transporturilor va cheltui înainte de termen toți banii prin POIM

Ministerul Transporturilor va cheltui, până la jumătatea anului viitor, toate fondurile europene alocate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, cu 6-7...

Seceta a afectat 231.704 hectare în 28 de județe

Suprafaţa afectată de secetă a crescut vineri la 231.704 hectare în 28 de judeţe, de la 214.870 hectare (ha) în 25 de...

Piața muncii din SUA a crescut în iulie, cu peste 500.000 de locuri de muncă create

Numărul locurilor de muncă create de angajatorii americani în luna iulie a fost de peste 500.000 în luna iulie, iar rata șomajului...